Πρόσθετα μέτρα, προκειμένου να ανταποκριθούν στα αιτήματα, που τους υπέβαλαν το Μάρτιο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι εθνικές Αρχές προστασίας καταναλωτών, πρέπει να λάβουν οι εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης. Χθες, δημοσιεύτηκαν οι αλλαγές, που έκαναν το Facebook, το Twitter και η Google+, προκειμένου να ευθυγραμμίσουν τους όρους παροχής των υπηρεσιών τους με τους κανόνες της Ε.Ε., κυρίως όσον αφορά το παράνομο εμπορικό περιεχόμενο.
Ένα βήμα πριν από τη χρήση mobile internet στη διάρκεια των πτήσεων βρίσκεται η Ευρώπη, με τη χρήση του Διαδικτύου στους αιθέρες να αλλάζει τα δεδομένα στην αεροπορική αγορά. Deutsche Telekom, Inmarsat και Nokia ανακοίνωσαν την ολοκλήρωση της ανάπτυξης του Ευρωπαϊκού Δικτύου Αερομεταφορών (ΕΑΝ), που θα παρέχει γρήγορη ευρυζωνική πρόσβαση εν πτήση. Μάλιστα, η British Airways, μέρος του ομίλου IAG, θα είναι ο πρώτος εμπορικός πελάτης των νέων υπηρεσιών.
Τη νέα νομοθεσία, που καταργεί τον αδικαιολόγητο “γεωγραφικό αποκλεισμό” (geo-blocking) στις online αγορές, ψηφίζει αυτήν την εβδομάδα η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ένα ακόμη βήμα προς την εναρμόνισή του με τις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής, κάνει ο ελληνικός Τύπος. Πρόκειται για την καθιέρωση ειδικής σήμανσης γραμμωτού κώδικα (barcode) σε εφημερίδες και περιοδικά.
Σε ισχύ τέθηκε, από τις 13 Ιανουαρίου 2018, η νέα αναθεωρημένη Οδηγία για τις υπηρεσίες πληρωμών (Payment Services Directive-PSD2), η οποία αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό του χώρου προς όφελος τόσο των καταναλωτών, όσο και των επιχειρήσεων, ώστε να συμβαδίζει με αυτήν την ταχέως εξελισσόμενη αγορά.
Σελίδα 1 από 9




ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ





CALENDAR

« February 2018 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        




WHAT WE OFFER




BRANDING