BLOG

Κομβικό ρόλο στο νέο ΕΣΠΑ 2021-2027 έχει ο ψηφιακός μετασχηματισμός, στον οποίο θα κατευθυνθούν κονδύλια της τάξης του €1 δισ. από τους συνολικούς πόρους των €26,2 δισ., που προβλέπει το Εταιρικό Σύμφωνο της Ελλάδας για τη νέα προγραμματική περίοδο. Οι ψηφιακές δράσεις αφενός διατρέχουν οριζόντια σχεδόν το σύνολο του νέου Εταιρικού Συμφώνου, που ενέκρινε χθες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, πρώτο από όλα τα κράτη - μέλη.
Ξεκινάει στις 9 Ιουλίου ο Β' κύκλος της δράσης: «E-λιανικό». Σύμφωνα με ανάρτηση στην ηλεκτρονική σελίδα του ΕΣΠΑ, η νέα δράση «E-λιανικό - Επιχορήγηση υφιστάμενων ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου, για την ανάπτυξη/αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος» (Β κύκλος) στοχεύει στην επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων του κλάδου του λιανεμπορίου για την ανάπτυξη/αναβάθμιση και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού (COVID-19), να ενισχυθεί ο βαθμός ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας, καθώς και ο ψηφιακός μετασχηματισμός τους και να αποφευχθεί ο συνωστισμός στους εσωτερικούς χώρους.
Με μια νέα εποχή, η οποία ευθυγραμμίζεται με τα ψηφιακά δεδομένα, εισέρχεται από την 1η Ιουλίου, σχεδόν 30 χρόνια μετά από την τελευταία επικαιροποίηση του, το καθεστώς ΦΠΑ στην Ευρώπη. Οι νέοι κανόνες θα επηρεάσουν τους διαδικτυακούς πωλητές και τις online πλατφόρμες εντός, όσο και εκτός της Ε.Ε., τους ταχυδρομικούς φορείς και τους ταχυμεταφορείς, τις τελωνειακές και φορολογικές διοικήσεις, καθώς και τους καταναλωτές.
Συνολικά πρόστιμα της τάξης των €300 εκατ. έχει επιβάλει μέχρι σήμερα η Ευρώπη για παραβιάσεις της νομοθεσίας προστασίας προσωπικών δεδομένων, τα τελευταία τρία χρόνια. Πρόκειται για τα πρόστιμα, που έχουν επιβληθεί από τον Μάϊο του 2018, οπότε τέθηκε σε εφαρμογή ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR).
Το κεφάλαιο “ψηφιακός φόρος”, το οποίο έχει ανοίξει πολλές φορές στο παρελθόν χωρίς επιτυχή κατάληξη, επιχειρεί να ανοίξει εκ νέου η Ευρωπαϊκή Ένωση. Αν και η Ευρώπη δεν έχει δείξει, μέχρι σήμερα, ιδιαίτερη αποφασιστικότητα - και σίγουρα καμία ομοψυχία - στο θέμα του λεγόμενου ψηφιακού φόρου, η επείγουσα ανάγκη χρηματοδότησης του σχεδίου ανάκαμψης, φαίνεται να λειτουργεί ως καταλύτης.




ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ





CALENDAR

« September 2022 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    




WHAT WE OFFER




BRANDING





Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο τα cookies είναι ενεργοποιημένα.