BLOG

Μια καταναλωτική συνήθεια, που ήρθε για να μείνει, αποδεικνύεται αυτή των online αγορών από σουπερμάρκετ στην Ελλάδα, καθώς και το 1ο τρίμηνο του 2021 η αύξηση της αξίας της συγκεκριμένης αγοράς εκτοξεύθηκε. Τους τρεις πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους, η αξία των πωλήσεων στο ψηφιακό κανάλι των σουπερμάρκετ στην Ελλάδα εκτινάχθηκε κατά 282%, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.
Με ταχύτατους ρυθμούς ψηφιοποιείται η παγκόσμια βιομηχανία μόδας και ειδικά οι πωλήσεις ειδών ένδυσης και υπόδησης. Η επέκταση των ηλεκτρονικών πωλήσεων, η οποία εκτινάχτηκε με την πανδημία, είχε ξεκινήσει δυναμικά ήδη από το 2015.
Σειρά έργων για την ψηφιοποίηση βασικών λειτουργιών του Δημοσίου, την ενίσχυση της διαλειτουργικότητας των συστημάτων και την καλύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων, ύψους €236 εκατ., περιλαμβάνει το σχέδιο δράσης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για το 2021.
Τις δυνάμεις της με κράτη - μέλη και αντίστοιχους κλάδους της οικονομίας ενώνει η Ευρώπη, με στόχο να κάνει πράξη την πράσινη και την ψηφιακή μετάβαση. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε χθες τη δημιουργία 10 νέων ευρωπαϊκών συμπράξεων, επενδύοντας €10 δισ.
Σε ποιους απευθύνεται η δράση «e-λιανικό» - Ποιες είναι οι βασικές προϋποθέσεις - Τι περιλαμβάνεται στις επιλέξιμες δαπάνες - Μέχρι πότε μπορούν να κάνουν αίτηση οι δικαιούχοι




ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ





CALENDAR

« May 2021 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            




WHAT WE OFFER




BRANDING





Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο τα cookies είναι ενεργοποιημένα.